PDF voor afdrukken

Office Outlook 2007 contactpersoon toevoegen

 

Een nieuw Contact Persoon = (Naam + huisadres + emailadres) aanmaken in Microsoft Outlook 2007

 

# 01: Voor een nieuw Contact Persoon aan te maken in Microsoft Outlook  klikt men linksonder eerst op contactpersonen

 

# 02: Daarna:  Bovenmenu / Acties / Nieuwe contactpersoon

# 02:  O f geef een dubbelklik links op het nog witte gedeelte van het scherm

 

# 03: De nieuwe adresschermpje  komt op uit de database ....klik op volledige naam...alees invullen op de juiste plaatst en klik OK .....Klik vervolgens op de manier van weergeven .......

zorg dat de familienaam (zoeknaam) eerst staat

 

# 04:  Vervolgens moet je  het  emailadres invullen gewoon in de regel.......klik vervolgens op het kleine driehoekje voor  de manier van weergeven te kiezen

 

 

 

# 05:  Telefoon nr invullen: klik op thuis.....schermpje invullen en klik OK

                                                                                                          

# 06: Voor het huisadres in te vullen, klik  eerst  bij adressen op het kleine driehoekje.....

kies vervolgens voor thuis......

 

 

 

 

# 07: Klik dan op thuis en vul het schermpje in....en klik OK

 

 

 

# 08: Eventuele functies en een foto kunnen achteraf toegevoegd worden.......alle gegevens zijn nu ook zichtbaar in het adreskaartje rechtsboven......klik linksboven op Opslaan en sluiten