Juiste instellingen voor MS Outlook 365

met

                      Zeelandnet als provider

 

#01: Klik linksboven in Outlook op bestand om accountinstellingen te openen.

 

 

#02: Bij accountinstellingen klik op het  kleine driehoekje.

 Accounts toevoegen of verbindingsinstellingen te wijzigen.

 

#03: Instellen zoals hieronder, klik op meer instellingen.

 

 

#04: Tabblad Algemeen, vul in een naam.

 

#05: Tabblad Server voor uitgaande email.

 Vink aan voor de uitgaande (SMPT) server e-mail is verificatie vereist.

 

 

#06:  Vink aan, Voor deze server is een versleutelde verbinding vereist (SSL)

En kies bij het meerkeuze vakje ook voor SSL.

Stel kopie van berichten achterlaten in naar keuze

 

#07: Klik nu op OK

 

 

#08: Terug bij POP- en IMAP instellingen, Vink aan Accountinstellingen testen, Klik op volgende.

 

 

#09: Een test bericht wordt verzonden naar het ingestelde adres.

#info: Deze instellingen voldoen aan de  eisen van https://www.spamhaus.org/

Hiermee voorkom je dat je IP adres wordt geblokkeerd, denk je dat je toch geblokkeerd bent??

Ga dan naar  https://www.spamhaus.org/  klik op Blocklist Removal

Dan op de link Blocklist Removal Center..

vul in je IP adres en klik op Look up.

Je moet ook weten of je een dynamisch of static IP adres hebt